Reunion για τους πρωταγωνιστές του “Παρά Πέντε”: Δείτε πού τους απαθανάτισε ο φωτογραφικός φακός (φωτο) 18/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Είναι γεγονός ότι αυτή η σειρά έχει αφήσει το στίγμα της στην ελληνική τηλεόραση, καθώς μέσα από τις απολαυστικές ατάκες των πρωταγωνιστών της, σκορπίζει, μέχρι και σήμερα, άφθονο γέλιο στο τηλεοπτικό κοινό. Ο λόγος για το πετυχημένο “Παρά Πέντε” του Mega. Μπορεί να έχουν περάσει 11 χρόνια από το φινάλε της κωμικής σειράς, όμως οι πρωταγωνιστές δεν παύουν να διατηρούν καλές σχέσεις και να στηρίζουν ο ένας τον άλλον σε κάθε τους νέο επαγγελματικό βήμα. Στην πρεμιέρα της θεατρικής παράστασης «Οι Μάγισσες της Σμύρνης» στην οποία πρωταγωνιστεί η Σμαράγδα Καρύδη, ο φωτογραφικός φακός απαθανάτισε την Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, την Αγγελική Λάμπρη και τον Πατρίκιο Κωστή, στο Θέατρο Παλλάς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ