Μετάβαση στο περιεχόμενο

BINTEO – Ελένη για «GNTM»: «Μόνο που δεν έκλαιγα… Δεν άντεξα να δω τα πλάνα»!

Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε πως δεν κοιμήθηκε νωρίς και είδε το «Greece’s Next Top Model» και δεν άντεξε να δει τα κορίτσια να βαλαντώνουν στο κλάμα την ώρα που τους έκοβαν τα μαλλιά.

Η Ελένη είπε: «Ένιωθα αυτά τα κορίτσια, γιατί κι εγώ όταν ήμουν μικρή, 17 χρονών δεν ήθελα κανείς να μου πειράζει τα μαλλιά και την πρώτη φορά που μου έκοψαν τα μαλλιά έπαθα σοκ, έπαθα σας λέω… Άσε που τις έβλεπα και σκεφτόμουν τις κόρες μου… Ποιος θα τολμήσει να πειράξει τις υπέροχες μαλλούρες των κοριτσιών μου… Είναι κοριτσίστικο αυτό το θέμα»! 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ