«Βάλια» και «Μανωλάκης» ποζάρουν ξανά μαζί (ΦΩΤΟ) 12/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά από δώδεκα ολόκληρα χρόνια «Μανωλάκης και Βάλια» από την τηλεοπτική σειρά «Καφέ της Χαράς» συναντιούνται ξανά. «Βάλια», κατά κόσμον Εφη Ρασσιά, και «Μανωλάκης», κατά κόσμον Πάρης Σκαρτσολιάς, συναντήθηκαν σε βραδινή έξοδο και πόζαραν μαζί με την σεναριογράφο της σειράς Αννα Χατζησοφιά. «Φωτογραφία με την κυρία Χατζησοφιά και μια κοπέλα έκπληξη… Βρείτε ποια είναι η κοπέλα στην φωτό…. quiz!!!!», έγραψε ο Πάρης Σκαρτσολιάς στη φωτογραφία που πόσταρε στο Instagram. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ