Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ – «Nomads»: Αρπάχτηκαν Σίαρς και Αλεξανδράκη στον πάγκο! «Τι είσαι; Κηδεμόνας μου;»

Στο ημίχρονο του αγώνα επικράτειας του Nomads, η Δήμητρα Αλεξανδράκη έτρεξε να πέσει στη θάλασσα. Αυτό δεν άρεσε καθόλου στον Αλέξανδρο Σίαρς, ο οποίος, ως αρχηγός, ήθελε τους παίκτες στον πάγκο, προκειμένου να μιλήσουν για τη συνέχεια του παιχνιδιού. Όταν η Δήμητρα του είπε ότι πήγε στη θάλασσα γιατί δεν είχε ανάσες, ο Αλέξανδρος έγινε έξαλλος.

Α.Σ.: Σημασία έχει το πόση έμφαση δίνεις στο παιχνίδι. Και αυτό σημαίνει ότι δεν τρέχεις μέσα στη θάλασσα γιατί τέλειωσε το παιχνίδι και χάσαμε. Σημαίνει πως θα κάτσεις εδώ γιατί ο coach σου μιλάει και πρέπει να σου πει…

Δ.Α.: Όχι, γιατί δεν έχω ανάσες.

Α.Σ.: Αν δεν έχεις ανάσες, θα τις βρεις εδώ.

Δ.Α.: Δεν είχα ανάσα.

Α.Σ.: Είχες ανάσες όμως να τρέξεις μέσα στη θάλασσα;

Δ.Α.: Δεν έτρεξα, κολύμπαγα.

Α.Σ.: Σε είδα να τρέχεις στη θάλασσα.

Δ.Α.: Θα μου κάνεις παρατήρηση; Τι είσαι; Κηδεμόνας μου; Χαλάρωσε, παιχνίδι κάνουμε. Δεν προσπάθησα, την ψυχή μου έδωσα εκεί μέσα.Εγώ όταν έχασες, σου είπα Άλεξ γιατί έχασες; Έχασες την επικράτεια. Σέβομαι όμως την προσπάθεια και προσπαθώ.

Δείτε τι έγινε στον πάγκο της ομάδας…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ