Νατάσσα Μποφίλιου: Η πρώτη δημόσια έξοδος μετά το γάμο της! (φωτο) 17/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η αγαπημένη ερμηνεύτρια κατάφερε να κάνει ένα γάμο ακριβώς όπως τον ονειρεύτηκε χωρίς τα φώτα της δημοσιότητας και τους φωτογράφους. Στην Ταράτσα του Φοίβου, η Νατάσσα Μποφίλιου έδωσε όρκους αιώνιας αγάπης με τον άντρα της ζωής της Χρήστο Κορτσέλη, ανάμεσα σε συγγενείς και αγαπημένους φίλους! Χθες η νιόπαντρη Νατάσσα, βρέθηκε στην πρεμιέρα της παράστασης «Οι κάτω απ΄τ΄ αστέρια» στο θέατρο Άλφα, με πρωταγωνιστές τη Λίλα Μπακλέση και τον Κωνσταντίνο Μπιμπή! Η Νατάσα δεν συνοδευόταν από το σύζυγό της ή τουλάχιστον δε πόζαραν μαζί στο φωτογραφικό φακό! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ