ΒΙΝΤΕΟ: Nomads: Αυτός ο παίκτης αποχώρησε πρώτος! “Πάγωσαν” στο άκουσμα του αποτελέσματος 04/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Εκτός “Nomads” βρίσκεται από σήμερα η Αννίτα Ναθαναήλ. Το ταξίδι της στο ριάλιτι επιβίωσης του ΑΝΤ1 ολοκληρώθηκε σύντομα, καθώς το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να κρατήσει μέσα στο παιχνίδι την Τόνια Σολανάκη. Η Αννίτα Ναθαναήλ ήταν η πρώτη υποψήφια προς αποχώρηση καθώς στο πρώτο παιχνίδι ο Δήμος Χαριστέας και η Τόνια Σολανάκη πήραν τη νίκη και πέρασαν στον επόμενο γύρο. Ο Δήμος κατάφερε να πάρει τη νίκη στην τελική μονομαχία κι επέστρεψε ασφαλής στην ομάδα του, ενώ η Τόνια τέθηκε στη διάθεση του τηλεοπτικού κοινού μαζί με την Αννίτα. Η ανακοίνωση του Σάββα Πούμπουρα προκάλεσε στεναχώρια στην ομάδα των Κροκοδείλων, οι οποίοι έχασαν τον πρώτο τους παίκτη, ενώ συγκινημένη ήταν η Δήμητρα Αλεξανδράκη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ