Πρώην παίκτρια του «Survivor» πήγε στον Παπαδόπουλο και τα «γκρέμισε» όλα με το φόρεμά της! (ΦΩΤΟ) 03/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Φελίσια Λαπάτη βρέθηκε στο “Στην υγειά μας ρε παιδιά” του Σπύρου Παπαδόπουλου και τρέλανε άπαντες με το κολλητό φόρεμα και τις ασύλληπτες καμπύλες της. Απολαύστε την! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ