ΒΙΝΤΕΟ: Ασυγκράτητη η Αλεξανδράκη στο «Nomads»: «Βούτηξα με τα ρούχα – Αν το ήξερα θα τα… πέταγα» 01/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το «Nomads» έκανε πρεμιέρα απόψε στον ΑΝΤ1 και ο Σάββας Πούμπουρας ξεκίνησε με την παρουσίαση των παικτών και τις προσωπικές ερωτήσεις για να τους γνωρίσει το κοινό καλύτερα. Οι παίκτες ξεκινώντας βούτηξαν από βάρκες με ό,τι φορούσαν και ο πρώτος που θα έφτασε στην παραλία θα γινόταν αρχηγός. Μία από τις παίκτριες της Μπλε ομάδας είναι και το γνωστό μοντέλο Δήμητρα Αλεξανδράκη. Ο παρουσιαστής την ρώτησε τον λόγο που πήγε στο ριάλιτι επιβίωσης, όταν η ίδια έχει δηλώσει ότι της αρέσουν οι ανέσεις και τα μποτέ της. Η όμορφη Δήμητρα αφού εξήγησε ότι ήθελε να δοκιμάσει τα όριά της συνέχισε κάνοντας αυτό που ξέρει καλύτερα. Να προκαλεί. Η Δήμητρα εξήγησε ότι έπεσε με λάθος τρόπο στο νερό και συνέχισε λέγοντας: «Όταν βούτηξα, η μπλούζα μου άνοιξε σαν το σαλάχι και κρέμονταν κορδόνια. Αν το ήξερα… θα τα πέταγα, ειλικρινά». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ