Τέλος ο Βεργέτης από τον πάγκο του Αστέρα 28/01/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Εσκασε βόμβα στην Τρίπολη. Πριν από λίγο ο Αστέρας Τρίπολης ανακοίνωσε την απομάκρυνση του Στάικου Βεργέτη, ο οποίος, όπως τονίζεται, θα συνεχίσει από άλλο πόστο. Αναλυτικά η ανακοίνωση: “Η ΠΑΕ ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας με τον κύριο Στάικο Βεργέτη, ως προπονητή της πρώτης ομάδας. Ο κύριος Βεργέτης θα παραμείνει στον ΑΣΤΕΡΑ και θα δραστηριοποιηθεί από άλλο πόστο, το οποίο σύντομα θα ανακοινωθεί”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ