ΒΙΝΤΕΟ: «Όταν βγήκαμε από το Next Top Model, όλα τα κορίτσια είχαμε ψυχολογικά» 01/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ντένια Αγαλιανού και Ιωάννα Παπαγιάννη, τα δύο πρώην Next Top Models, μίλησαν για την εμπειρία τους, την πορεία τους, αλλά και πώς βλέπουν τον νέο κύκλο του ριάλιτι. Οι δυο τους κάποιες φορές συμφώνησαν και άλλες διαφώνησαν γύρω από το θέμα των ευκαιριών, αλλά και των πλαστικών επεμβάσεων. Η Ντένια Αγαλιανού μάλιστα εξέφρασε ανοιχτά την άποψή της για την σκληρή δημόσια κριτική που δέχονται τα κορίτσια, λέγοντας πως και εκείνες βγήκαν στο ριάλιτι νιώθοντας απαίσια για τον εαυτό τους με όσα είχαν ακούσει… «Δεν θεωρώ ότι πρέπει να φέρεσαι σε κάποιον άνθρωπο έτσι. Δεν μου αρέσει γενικά. Πραγματικά πιστεύω ότι αυτά τα κοριτσάκια μετά έχουν ψυχολογικά. Μου φαίνεται παράξενο για τα νούμερα να μπορείς να πληγώνεις ανοιχτά μπροστά σε όλη την Ελλάδα έναν άνθρωπο. Δεν το θεωρώ σωστό. Όταν βγήκαμε από το «Next Top Model» όλα τα κορίτσια είχαμε ψυχολογικά. Μας είχαν κάνει να νιώσουμε απαίσια με τον εαυτό μας», ανέφερε χαρακτηριστικά. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ