ΒΙΝΤΕΟ: To πέναλτι με το οποίο η Ξάνθη νίκησε την ΑΕΛ 08/10/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μεγάλη συζήτηση έχει προκύψει για το πέναλτι που υπέδειξε ο διαιτητής, Λάμπρου, στο ματς την Ξάνθης με την ΑΕΛ, με το οποίο οι γηπεδούχοι επιβλήθηκαν των «βυσσινί» με 1-0. Δείτε την επίμαχη φάση, στην οποία πρωταγωνιστές ήταν οι Μπρίτο και Γκόλιας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ