“Ο Ολυμπιακός ήταν εύστοχος και αποτελεσματικός και μας σκότωσε” 27/01/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην αποτελεσματικότητα του Ολυμπιακού στάθηκε ο τεχνικός του Αστέρα Τρίπολης, Στάικος Βεργέτης, μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά τη βαριά ήττα (5-0) της ομάδας του, για τα προημιτελικά του Κυπέλλου. Αναλαυτικά, όσα είπε: «Βαρύ σκορ για την ομάδα μας αυτό. Ο αγώνας δεν επιδέχεται κριτική. Στο πρλωτο ημίχρονο είχαμε δυο καλές στιγμές και στο δεύτερο μια. Δεν ήμασταν εύστοχοι, για να πάρουμε ψυχολογία. Ο Ολυμπιακός ήταν εύστοχος και αποτελεσματικός και μας σκότωσε στην επιθετική του μετάβαση. Υποχρεωτικά πλέον στρεφόμαστε στο πρωτάθλημα,, που είναι ο βασικός μας στόχος. Αυτό που με απασχολεί είναι ότι ο Αστέρας έχει διαφορετικά διαστήματα μέσα στον αγώνα. Χρειαζόμαστε σταθερότητα. Το συζητάμε με τα παιδιά. Ο Τσάβες είναι πολύ ποιοτικός ποδοσφαιριστής. Παίζει στον άξονα κυρίως, αλλά και στα πλάγια. Ηδη κάνει προπονήσεις και θέλουμε να τον εντάξουμε το συντομότερο στην ομάδα μας». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ