Μετάβαση στο περιεχόμενο

Νατάσσα Μποφίλιου: Η πρώτη φωτογραφία που δημοσίευσε μετά τον γάμο της και το τρυφερό μήνυμά της! (φωτο)

Δύο εβδομάδες μετά τον γάμο με το αγαπημένο της Χρήστο Κορτσέλη, η Νατάσσα Μποφίλιου έκανε την πρώτη της ανάρτηση στο Intagram.

Η τραγουδίστρια δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό την φωτογραφία ενός εξωτικού τοπίου και στη λεζάντα που την συνόδευε χρησιμοποίησε μερικά τρυφερά λόγια.

“Σ’ αυτό τον βράχο μάς βρήκε το τέλος του Σεπτέμβρη. Αγκαλιά στην ομορφιά και την αγάπη. Πόσο τυχεροί. Ξέρω… Και ξέρω ακόμη, πως μέσα στην τόση ασχήμια των γεγονότων που πέφτουν κατά πάνω μας σαν καταρράκτης, η ομορφιά φαντάζει τουλάχιστον προβοκατόρικη και προκλητική… Αλλά ίσως, λέω ίσως, η όποια ομορφιά και αγάπη έχουμε ονειρευτεί, δει, ζήσει μας κάνουν καλύτερους και δυνατότερους να παλέψουμε τη ζωή. Καλό μήνα αγαπημένοι μου. Στις θέσεις μας”, έγραψε χαρακτηριστικά.

Μποφίλιου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ