Στο νοσοκομείο ο Αντώνης Ρέμος – Η ΦΩΤΟ μετά την επέμβαση 05/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Αντώνης Ρέμος βρίσκεται στο νοσοκομείο και προκάλεσε ανησυχία η φωτογραφία του με ορούς στο χέρι που πόσταρε στην προσωπική του σελίδα στο instagram. Τι συνέβη στον τραγουδιστή λίγες ημέρες μετά τον γάμο του με την Υβόννη Μπόσνιακ; Μπήκε στο χειρουργείο για προγραμματισμένη επέμβαση αμυγδαλών και αφού πήγαν όλα καλά έβγαλε μια selfie στο κρεβάτι του νοσοκομείου κι έγραψε: «Φιλαράκια μου καλησπέρα. Μόλις τέλειωσε η επέμβαση αφαίρεσης αμυγδάλων και ως εκ τούτου δεν θα μπορέσουν να γίνουν οι προγραμματισμένες εμφανίσεις στην Ευρώπη με τους καλούς μου φίλους #raghebalama #mustafasandal #europeantour #tonsillectomy #healthaboveall». Να του ευχηθούμε καλή ανάρρωση! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ