BINTEO: Έτσι αποχαιρέτησε το καλοκαίρι η Ασημίνα Ιγγλέζου 03/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τις τελευταίες βουτιές για το φετινό καλοκαίρι έκανε η Ασημίνα Ιγγλέζου! Η ξανθιά καλλονή ταξίδεψε στην Μύκονο, όπου αποχαιρέτησε το καλοκαίρι. Με σμιλεμένο κορμί η Ασημίνα τράβηξε πάνω της τα βλέμματα ανεβάζοντας την θερμοκρασία του Σεπτεμβρίου! Ιδού και τα ντοκουμέντα του Mykonos Live TV. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ