ΒΙΝΤΕΟ: Ελένη Ράντου: Πώς αντέδρασε όταν της είπαν από τον ΑΝΤ1 για επιστροφή του “Κωνσταντίνου και Ελένης”; 15/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Για την συζήτηση που είχε κάνει με τον ΑΝΤ1 για ριμέικ του “Κωνσταντίνου και Ελένης” μίλησε η Ελένη Ράντου σε συνέντευξη που έδωσε στο “Πρωινό”. «Μου είχαν προτείνει από το κανάλι να κάνουμε ριμέικ του Κωνσταντίνου και Ελένης. Εντάξει, ήταν σε επίπεδο βολιδοσκοπικό, δεν ήταν σαν επίσημη πρόταση. Ήμουν έντρομη. Δεν ξέρω πως τα ξαναπιάνεις τα πράγματα μετά από 20 χρόνια. Είχε πολύ ριάλιτι μέσα το Κωνσταντίνου και Ελένης με την έννοια ότι οι ρόλοι κι εμείς είχαμε γίνει ένα. Είμαστε άλλοι πια. Έχουν δει άλλα τα μάτια μου, έχω μεγαλώσει το παιδί μου. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να πω “μωρή Κατακουζίνα” αυτή τη στιγμή, θα μου φαινόταν άκομψο σε αυτή την ηλικία. Έχουν ασπρίσει τα μαλλιά μου, δεν ξέρω πώς θα ήταν τώρα το “μωρή γκαρσόνα”. Θα ήταν λίγο θλιβερό νομίζω να είναι στη δική μου ηλικία πλέον η γκαρσόνα και να είναι γκαρσόνα», είπε μεταξύ άλλων η Ελένη Ράντου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ