Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Πρώην παίκτρια του Nomads πήγε στο GNTM! Την πέρασαν στην επόμενη φάση;

Την Εύη Ιωαννίδου τη γνωρίσαμε όλοι μέσα από τη συμμετοχή της στο περσινό Nomads! Δεν είχε την ευκαιρία να μείνει πολύ, καθώς είχε αποχωρήσει πρώτη!

Την ημέρα της αποχώρησής της, μάλιστα, είχε σοκάρει τους πάντες, όταν κατά τη διάρκεια του αγωνίσματος λιποθύμησε από την εξάντληση.

Η Εύη, λοιπόν, βρέθηκε χθες απέναντι από τους κριτές του Greece’s Next Top Model. Οι Βίκυ Καγιά και Άγγελος Μπράτης έδωσαν δύο “ναι”, ο Δημήτρης Σκουλός είπε “όχι”, ωστόσο, η Ηλιάνα Παπαγεωργίου την πέρασε με την ψήφο της στο bootcamp.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ