Ελεονώρα Μελέτη: Η φωτογραφία που δημοσίευσε με την Ελένη Μενεγάκη και το μήνυμα όλο νόημα! (φωτο) 10/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την φετινή τηλεοπτική σεζόν, η Ελεονώρα Μελέτη θα αναλάβει ένα late night talk show στον Alpha και αυτό το διάστημα ετοιμάζεται πυρετωδώς για την πρεμιέρα της. Η Ελεονώρα, ως λάτρης των social media, μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους μια φωτογραφία μια selfie με την Ελένη Μενεγάκη. Οι δυο κυριές πόζαραν χαμογελαστές στον φωτογραφικό φακό, δείχνοντας χαρούμενες για την συνάντησή τους σε εκδήλωση του τηλεοπτικού σταθμού με τον οποίο συνεργάζονται. “Πριν 13 χρόνια τέτοια εποχή, ξεκινούσα ένα ταξίδι, έχοντας περάσει μια πόρτα που όταν έφυγε η Ελένη, την άφησε ανοιχτή…τότε αν κάποιος μου έλεγε πως σήμερα θα περνάγαμε την ίδια πόρτα για να πάει η κάθε μια στο γραφείο της, δεν θα το πίστευα! αααχ την ήθελα καιρό αυτή τη φωτογραφία!”, έγραψε η Ελεονώρα στη λεζάντα που την συνόδευε. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ