BINTEO: «Ποτέ δεν έγινε μια ταινία πάνω μου, ήμουν το κορίτσι του Βέγγου, του Κωνσταντάρα, του Βουτσά…» 01/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η σπουδαία ηθοποιός Αιμιλία Υψηλάντη, μίλησε στην εκπομπή “Καλοκαίρι Μαζί”, για τα πρώτα χρόνια της στον κινηματογράφο: «Έκανα λίγες ταινίες γιατί έπαιρνα χρήματα με τα οποία ζούσα 3 μήνες. Ποτέ δεν έγινε μια ταινία πάνω μου. Εγώ ήμουν το κορίτσι του Βέγγου, ήμουν το κορίτσι του Κωνσταντάρα, το κορίτσι του Βουτσά… όπου ο πρωταγωνιστής έπαιρνε την ταινία πάνω του και ήθελε και μια κοπέλα να είναι όμορφη και συμπαθητική. Σε μια ταινία που έκανα με τον Βέγγο έδωσα όλα μου τα χρήματα για να πάρω ένα ταγιεράκι κι ένα ζευγάρι σκουλαρίκια, διότι τα ρούχα τα πληρώναμε εμείς. Ήμουν δύο χρόνια με ένα ζευγάρι παπούτσια, αλλά ούτε που το σκεφτόμουν». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ