Ευγενία Μανωλίδου: Το «στερνοπούλι» της πάει σχολείο και νιώθει την ίδια συγκίνηση 18 χρόνια μετά! (ΦΩΤΟ) 01/09/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η ζωή της ως μητέρα έχει ξεκινήσει πολλά χρόνια πριν αφού τα παιδιά της από τον γάμο της με τον ζωγράφο Θεόδωρο Μανωλίδη είναι ήδη ενήλικα. Η Ευγενία Μανωλίδου σήμερα συνόδευσε στο σχολείο το στερνοπούλι της οικογένειας που ξεκίνησε την σχολική του ζωή! Και όπως λέει η ίδια, παρά τα 18 χρόνια που πέρασαν από την πρώτη φορά, η αγωνία και η συγκίνηση είναι η ίδια! «Αυτό ήταν! Μπήκε και ο μικρούλης στο δρόμο της μάθησης, της καθημερινότητας, του σχολείου… 18 χρόνια, κάθε χρόνο, σε κάθε παιδί, τέτοιο καιρό, και παρ’ όλα αυτά, η ίδια συγκίνηση, η ίδια αγωνία, η ίδια ευχή: Αιέν αριστεύειν! Στα δικά μου και σε όλα τα παιδιά που ξεκινούν το σχολείο! ΑΙΕΝ ΑΡΙΣΤΕΥΕΙΝ! Καλή σχολική χρονιά»! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ