Θλάση ο Φούντας 25/01/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δεν λένε να αφήσουν τα προβλήματα τραυματισμού τον Αστέρα Τρίπολης φέτος. Ο Ταξιάρχης Φούντας αποχώρησε από τον αγώνα της Νέας Σμύρνης στο 44ο λεπτό και οι εξετάσεις στις οποίες υποβλήθηκε έδειξαν ότι υπέστη θλάση πρώτου βαθμού. Ο νεαρός μεσοεπιθετικός θα χάσει και τα δύο παιχνίδια κυπέλλου με τον Ολυμπιακό, ενώ τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσει ατομικό πρόγραμμα και θεραπείες. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ