Παίρνει Κούτρη, χάλασε του Χουχούμη! 23/01/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο ΠΑΣ Γιάννινα αναζητά παίκτες, προκειμένου να ενισχυθεί στην χειμερινή μεταγραφική περίοδο και ήδη υπάρχει μία θετική και μία αρνητική εξέλιξη. Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με δημοσίευμα η ομάδα των Ιωαννίνων είναι πολύ κοντά στην απόκτηση του Λεονάρντο Κούτρη, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον Εργοτέλη. Αντιθέτως σε «ναυάγιο» κατέληξαν οι συζητήσεις μεταξύ των ανθρώπων του συλλόγου με αυτούς του Παναθηναϊκού για τον δανεισμό του Διαμαντή Χουχούμη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ