Χάνει το υπόλοιπο του μήνα ο Μπέιλ! 19/01/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γκάρεθ Μπέιλ το τελευταίο διάστημα βρίσκεται σε εκπληκτική κατάσταση, ωστόσο αποχώρησε με πόνους στη γάμπα από το παιχνίδι με την Σπόρτινγκ Χιχόν και σύμφωνα με δημοσιεύματα θα μείνει εκτός αγωνιστικών χώρων για 2-3 εβδομάδες. Αυτό σημαίνει σίγουρα ότι θα χάσει τα ματς με τις Μπέτις και Εσπανιόλ και θα κάνει αγώνα δρόμου για να προλάβει το εκτός έδρας με τη Γρανάδα, στις 7 Φεβρουαρίου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ