Η Λάουρα πήγε στον Άγιο Δομίνικο και… έμεινε! (φωτο) 04/05/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πήγε για λίγο κι έμεινε… αρκετά. Την προηγούμενη Τρίτη είδαμε την πρώην παίκτρια του Survivor να πατά και πάλι στις ίδιες αμμουδιές προκειμένου να δει τον αγαπημένο της Μιχάλη Μουρούτσο, ύστερα από πρόσκληση της παραγωγής. Η Λαούρα, όμως, μια εβδομάδα μετά και είναι ακόμα εκεί και μάλιστα απολαμβάνει τις διακοπές της, κάνοντας μπανάκια και «ανεβάζοντας» τις θερμοκρασίες με τη σέξι φωτογραφίες που ποστάρει στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. Δείτε την… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ