ΒΙΝΤΕΟ: Πάμε Πακέτο: Η Βίκυ Χατζηβασιλείου πέταξε το “καρφάκι” της! 02/05/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην έναρξη του σημερινού Πάμε Πακέτο, η Βίκυ Χατζηβασιλείου απευθύνθηκε στο τηλεοπτικό κοινό και πέταξε το “καρφάκι” της. «Θέλω να σας πω, γιατί εδώ τα λέμε όλα και εκφράζουμε τα συναισθήματά μας… Αυτό έχουμε μάθει να κάνουμε 12 χρόνια κι εσείς κι εμείς. Θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ και να σας δηλώσω ότι αυτή η εκπομπή συνεχίζει και υπάρχει μόνο και μόνο γιατί την αγαπάτε πολύ και το δείχνετε. Το δείχνετε με τέτοιο αδιαμφισβήτητο τρόπο που δεν χωράει καμία άλλη συζήτηση. Δεν θέλω να πω κάτι παραπάνω, ο νοών νοείτω!». Δείτε τι είπε η Βίκυ Χατζηβασιλείου… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ