ΒΙΝΤΕΟ: «Το χειρότερο που έχω κάνει ήταν όταν εκπροσώπησα την Κύπρο στην Eurovision» 01/05/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στην εκπομπή “Όλα Καλά” έδωσε συνέντευξη η Ελπίδα, η οποία χαρακτήρισε ό,τι χειρότερο έχει κάνει τη συμμετοχή της στην Eurovision με την Κύπρο. «Μη μου το θυμίζεις, μη μου το θυμίζεις! Ό,τι χειρότερο έχω κάνει! Γιατί δεν συμφωνούσα με αυτό το τραγούδι. Προσπάθησα να εξυπηρετήσω το ΡΙΚ τότε, αποφασίσαμε μερικά πράγματα… Δεν έφταιγε το ΡΙΚ, έφταιγε ο συνθέτης, δεν κράτησε καθόλου τον λόγο του. Φωνητικά μου έκανε η Ευρυδίκη, εκεί την γνώρισα», είπε μεταξύ άλλων η γνωστή τραγουδίστρια. Δείτε όλα όσα είπε η Ελπίδα… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ