Αυτή είναι η πρώτη φετινή εμφάνιση της Ελένης Μενεγάκη με μαγιό! (φωτο) 05/05/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λατρεύει το καλοκαίρι. Mε τις πρώτες υψηλές θερμοκρασίες θα φορέσει το μαγιό της, κάνοντας τις βουτιές της στο νησί της καρδιάς της! Ο λόγος για την Ελένη Μενεγάκη, η οποία βρέθηκε ξανά στην Άνδρο, όπου και απαθανατίστηκε από τους φωτογράφους στις μίνι διακοπές της με την οικογένειά της. Μαζί της συνεχώς και οι δυο μεγαλύτερες κόρες της, Λάουρα και Βαλέρια! Ο τηλεοπτικός χρόνος πλέον μετρά αντίστροφα για την Ελένη Μενεγάκη, αφού στα τέλη του επόμενου μήνα, η δημοφιλής παρουσιάστρια θα ρίξει αυλαία για τη φετινή σεζόν, αποχαιρετώντας τους τηλεθεατές της για το καλοκαίρι που ξεκινά. Όσο για τις αναλογίες της, η Ελένη Μενεγάκη εντυπωσίασε και φέτος, αφού παρά την άρνησή της να γυμναστεί, διαθέτει ένα άψογο κορμί, ακολουθώντας το πρόγραμμα της διατροφής της. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ