Άνθιμος Ανανιάδης & Μαρία Νεφέλη Γαζή: Ο γιος τους έγινε δυο εβδομάδων – Δείτε τη φωτογραφία που δημοσίευσαν… 02/05/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το νέο της πρόγραμμα, μετά τον ερχομό του γιου της απολαμβάνει η Μαρία – Νεφέλη Γαζή! Η σύντροφος του Άνθιμου Ανανιάδη, στις 20 Απριλίου, γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι, κάνοντας πραγματικότητα ένα από τα μεγαλύτερα όνειρα του ηθοποιού. Ο “χαζομπαμπάς” Άνθιμος, μέσα από τα social media, μοιράζεται αρκετά από τα όσα βιώνει με τον γιο του, ενώ μετά την αποχώρησή του από το Dancing with the stars, έχει αφοσιωθεί ολοκληρωτικά σε εκείνον. Η Μαρία – Νεφέλη, μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, δημοσίευσε το πιο τρυφερό της στιγμιότυπο, στην αγκαλιά του γιου της. Δείτε την ανάρτηση… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ