Αντετοκούνμπο: «Ήταν εκδίκηση» 13/01/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο ήταν εξαιρετικός στη νίκη των Μιλγουόκι Μπακς επί των Σικάγο Σικάγο Μπουλς κι έκανε λόγο για εκδίκηση των «ελαφιών» στους «ταύρους». «Ήταν εκδίκηση! Πήραμε μια μεγάλη νίκη για εμάς, παίξαμε πολύ δυνατά από την αρχή μέχρι το τέλος. Παίξαμε πολύ δυνατή άμυνα κι αρχίσαμε από εκεί. Ο κόσμος μάς βοήθησε πολύ, η ατμόσφαιρα ήταν τρελή», παραδέχθηκε ο 21χρονος γκαρντ/φόργουορντ των Μιλγουόκι Μπακς. Όσο για τη δική του μεγάλη εμφάνιση συμπλήρωσε: «Στο προηγούμενο παιχνίδι έκανα πολλά σουτ από μακριά, αυτή τη φορά προσπάθησα να είμαι πιο επιθετικός προς το αντίπαλο καλάθι. Οι συμπαίκτες μου και ο κόουτς περίμεναν από εμένα κάτι τέτοιο, μου έδιναν την μπάλα και το έκανα». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ