Μετάβαση στο περιεχόμενο

Η Κιμ Καρντάσιαν είχε σκεφτεί κι άλλα ονόματα, αλλά τελικά έβγαλε την κόρη της…

Η Κιμ Καρντάσιαν μαζί με τον Κάνι Γουέστ είχαν σκεφτεί ακόμα δύο ονόματα για την κορούλα τους που τελικά την ονόμασαν Σικάγο.

Η αλήθεια είναι πως όταν έγινε γνωστό πως το διάσιμο ζευγάρι θα ονομάσει την κόρη του Σικάγο έγινε… χαμός στα Social Media και οι περισσότεροι έκαναν διάφορα λογοπαίγνια.

Ο Κάνι Γουέστ ήθελε αυτό το όνομα για να τιμήσει το Σικάγο, το μέρος που μεγάλωσε.

Όπως αποκάλυψε η Κιμ Καρντάσιαν δεν ήταν αυτή η πρώτη τους επιλογή, αφού είχαν σκεφτεί τόσο το «Jo» όσο και το «Grace».

Tελικά, η μικρή δεν τη… γλίτωσε και πήρε το όνομα Σικάγο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ