Survivor 2: Στους Μαχητές το έπαθλο επικοινωνίας! 08/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Για ένα ακόμη έπαθλο επικοινωνίας έπαιζαν απόψε Μαχητές και Διάσημοι. Η ομάδα των Μαχητών από την αρχή του αγωνίσματος είχε πάρει «κεφάλι» αφήνοντας πίσω τους Διάσημους. Τελικά έτσι συνέχισαν και κατάφεραν να πάρουν τη νίκη με 10 -3. Οι παίκτες θα έχουν την ευκαιρία να επικοινωνήσουν με την οικογένεια τους ανταλλάσσοντας μηνύματα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ