Μαρτίνεθ: «Είμαστε έτοιμοι και γεμάτοι κίνητρο κόντρα στην Φενέρμπαχτσε» 23/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Πέδρο Μαρτίνεθ μίλησε στην Euroleague για το τρίτο ματς της σειράς της Μπασκόνια κόντρα στην Φενέρμπαχτσε ελπίζοντας πως ο αγώνας θα έχει θετικό αποτέλεσμα, ενώ απηύθυνε κάλεσμα στον κόσμο. Αναλυτικά όσα δήλωσε: «Είμαστε έτοιμη και γεμάτοι κίνητρο. Έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Βλέπω την ομάδα μου σε καλή κατάσταση, ψυχολογία, συγκέντρωση και να δουλεύει σωστά. Νομίζω πως κάνουμε πράγματα με το σωστό τρόπο, όμως πρέπει να βελτιώσουμε μερικά στοιχεία του παιχνιδιού μας. Ας ελπίσουμε πως θα τα κάνουμε στον τρίτο αγώνα με τη στήριξη των φιλάθλων και πιο σημαντικά με την πίστη στους εαυτούς μας». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ