BINTEO: Οι Διάσημοι του Survivor συνάντησαν τον Γιάννη Αντετοκούνμπο! 23/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στο Μιλγουόκι βρέθηκαν οι Διάσημοι του Survivor. Οι “κόκκινοι” άφησαν για λίγο την παραλία του Αγίου Δομίνικου, προκειμένου να απολαύσουν το μεγάλο αυτό έπαθλο που κέρδισαν προ ημερών. Οι Διάσημοι, λοιπόν, πέταξαν για το Μιλγουόκι, όπου παρακολούθησαν το παιχνίδι των Μπακς με τους Σέλτικς. Και όπως ήταν φυσικό, συνάντησαν και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Στην ομάδα των Διάσημων προστέθηκε και ο Νικόλας Αγόρου, τον οποίο ψήφισαν οι παίκτες, προκειμένου να πάρει τη θέση του Νάσου Παπαργυρόπουλου, ο οποίος ακόμα νοσηλεύεται, για το συγκεκριμένο ταξίδι. Δείτε τη συνάντηση των Διάσημων με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ