Ελένη Μενεγάκη-Μάκης Παντζόπουλος: Ακόμα μία απόδραση για τους ερωτευμένους (ΦΩΤΟ) 03/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στα Άχλα της Άνδρου -όπως πάντα- ταξίδεψαν η Ελένη Μενεγάκη και ο σύζυγός της, Μάκης Παντζόπουλος για το σαββατοκύριακο. Το ερωτευμένο ζευγάρι, θέλησε να περάσει ένα διήμερο στον επίγειο παράδεισό του. Ο φωτογραφικός φακός τους απαθανάτισε στο λιμάνι της Ραφήνας λίγο πριν από την αναχώρησή τους. Κατά την επιβίβασή τους στο πλοίο ήταν χαμογελαστοί και ευδιάθετοι. Η Ελένη μιλούσε συνεχώς στο κινητό, προκειμένου να σιγουρευτεί ότι όλα είναι καλά ως προς το κομμάτι των υποχρεώσεών της. Δείτε τους κι εσείς παρακάτω… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ