Θωμαΐς Ανδρούτσου: Έκανε το πρώτο της μπάνιο – Οι ΦΩΤΟ στην παραλία 04/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Θωμαΐς Ανδρούτσου ξεκίνησε τις βουτιές της. Η θερμοκρασία ανέβηκε για τα καλά και το μεσημέρι του Σαββάτου βρήκε λίγο ελεύθερο χρόνο, φόρεσε το μαγιό της και πήγε στην παραλία. Στη συνέχεια έβγαλε μία selfie και την «ανέβασε» στην προσωπική της σελίδα στο instagram με λεζάντα: «Εεε ναι λοιπόν καλό μας καλοκαίρι!! ?#happyday #sun #sea #lovegreece #gratitude #greekislands #love» Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ