Ντέιβις: «Δεν μπορούμε να ελέγξουμε τις αποφάσεις των διαιτητών» 20/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά την ήττα της Ζαλγκίρις από τον Ολυμπιακό ο Μπράντον Ντέιβις ρωτήθηκε για τη διαιτησία. «Εμείς δεν μπορούμε να ελέγξουμε τους διαιτητές, θα πρέπει να κοιτάξουμε μόνο τα πράγματα που μπορούμε να επηρεάσουμε εμείς οι ίδιοι», τόνισε αρχικά ο Αμερικανός σέντερ και πρόσθεσε: «Ξέραμε πως θα γίνει μεγάλη μάχη και πρέπει να αναγνωρίσουμε πως ο Ολυμπιακός αντέδρασε, πάλεψε και έβαλε όλες τις δυνάμεις του για τη νίκη. Εμείς θα πρέπει να ξεχάσουμε το δεύτερο παιχνίδι και να κοιτάξουμε να προετοιμαστούμε για το τρίτο». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ