BINTEO: Survivor 2: Αυτοί οι παίκτες είναι υποψήφιοι προς αποχώρηση 04/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι Μαχητές του Survivor έχασαν για δεύτερη συνεχόμενη φορά αγώνισμα ασυλίας και θα αποχωριστούν ακόμα έναν συμπαίκτη τους. Οι μπλε δεν τα κατάφεραν στον αγωνιστικό χώρο και οδηγήθηκαν στο συμβούλιο, προκειμένου να βγάλουν τους τρεις υποψήφιους προς αποχώρηση. Πρώτα όμως, έπρεπε να παλέψουν για την δεύτερη ατομική ασυλία. Την πρώτη εξασφάλισε ο Ηλίας Γκότσης, ως MVP της εβδομάδας, ενώ η Μελίνα Μεταξά πήρε τη δεύτερη μέσω του αγωνίσματος. Η Ροδάνθη Καπαρού πήρε τις περισσότερες ψήφους στην κάλπη και είναι η πρώτη υποψήφια. Οι Ηλίας Γκότσης και Μελίνα Μεταξά, λόγω ατομικής ασυλίας, έβγαλαν υποψήφιους τους Φελίσια Λαπάτη και Κωνσταντίνο Τσεπάνη αντίστοιχα. Δείτε τι έγινε στο συμβούλιο του Survivor… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ