Η πρώτη εμφάνιση της Όλγας Φαρμάκη, μετά την αποχώρησή της από το Survivor (ΦΩΤΟ) 02/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στο χθεσινό επεισόδιο του Survivor 2 ο Σάκης Τανιμανίδης ανακοίνωσε την οικειοθελή αποχώρηση της Όλγας Φαρμάκη. Η ψυχολογία της τον τελευταίο καιρό δεν ήταν πολύ καλή και εκείνη αποφάσισε πως η παρουσία της στο παιχνίδι επιβίωσης πρέπει να σταματήσει. Αφότου ανακοινώθηκε η αποχώρησή της, η Όλγα Φαρμάκη δε γινόταν να μην έρθει σε επαφή με την αγαπημένη της αδερφή. Οι δυο τους είναι πολύ δεμένες και εχθές το βράδυ η Γωγώ μας έδειξε ένα πλάνο από τη συνομιλία τους στο skype και η Όλγα έδειχνε αρκετά χαρούμενη. Δες την φωτογραφία… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ