ΒΙΝΤΕΟ: Survivor Spoiler: Οικειοθελής αποχώρηση από το ριάλιτι επιβίωσης; 12/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μια αποχώρηση – «βόμβα» θα παρακολουθήσουμε στο αποψινό επεισόδιο του Survivor. Η Όλγα Φαρμάκη μετά από πολύ μεγάλη ψυχολογική πίεση και στρες αποφάσισε να αποχωρήσει από το ριάλιτι επιβίωσης. Η παραγωγή προσπάθησε με κάθε τρόπο να αποτρέψει την οικειοθελής αθυ΄τη αποχώρηση, όμως η Όλγα Φαρμάκη πήρε την οριστική απόφαση της. Μάλιστα σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες βρίσκεται ήδη εκτός ριάλιτι και στο σημερινό επεισόδιο θα ανακοινωθεί η αποχώρηση της. Μάλιστα πριν το αγώνισμα στο τρέιλερ δεν φαίνεται με την ομάδα της. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ