Γιώργος Σαββίδης: «61 πόντοι και έχουμε ένα παιχνίδι λιγότερο» (ΦΩΤΟ) 14/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Νέα τοποθέτηση από τον Γιώργο Σαββίδη και μέσα από το προσωπικό του λογαριασμό στο instagram, όπου σχολίασε τη νίκη του ΠΑΟΚ με τον Πανιώνιο, ενώ δημοσίευσε την βαθμολογία, βάζοντας την εξής λεζάντα: «61 πόντοι και έχουμε ένα παιχνίδι λιγότερο από τους υπόλοιπους. Ζούμε σε άλλον πλανήτη ναι και είναι φυσιολογικό. Πάντα με αγάπη». Η σχετική δημοσίευση: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ