O Nικοπολίδης με τους μπόμπιρες του Ολυμπιακού (ΦΩΤΟ) 14/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την πρώτη θέση σε τουρνουά στην Παιανία κατέλαβε η Κ9 της Ακαδημίας του Ολυμπιακού. Οι μικροί νίκησαν στον τελικό με 4-0 την Ακαδημία Λάκη, ενώ με το τέλος του τουρνουά δεν έχασαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν με τον Αντώνη Νικοπολίδη. Ο βετεράνος τερματοφύλακας και ομοσπονδιακός τεχνικός της Εθνικής Ελπίδων παρακολούθησε το τουρνουά και δεν χάλασε το χατίρι στους νεαρούς ποδοσφαιριστές της Ακαδημίας του Ολυμπιακού. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ