Μετάβαση στο περιεχόμενο

Έβγαλε από την “καραντίνα” τον Μπραχίμι o Γρηγορίου

Ο Πανιώνιος αντιμετωπίζει το Σάββατο (14/4, 19.30) τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, για την 27η αγωνιστική της Super League.

Δύσκολο σε ένα ακόμη παιχνίδι το έργο για τον Μιχάλη Γρηγορίου, ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει τον Δικέφαλο του Βορρά με πολλές απώλειες.

Ούτε σε αυτό το ματς μπορούν να παίξουν οι Ουάσινγκτον, Λάμπρου, Βλάχος, Τασουλής, ο Γκιοατά φυσικά είναι εκτός λόγω ρήξης χιαστού, ο Σιώπης δεν υπολογίζεται λόγω ενοχλήσεων, ενώ διάστρεμμα έχει υποστεί ο Βουκελάτος, ο οποίος, πάντως, ενδέχεται να μπει στην αποστολή.

Ελλείψει επιλογών, από την “καραντίνα” βγήκε ο Μπραχίμι, που θα μπει στην αποστολή. Σε αντίθεση με αυτόν, ο Νίλσεν παραμένει εκτός.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ