Χαμός στο Μετρό! Γιατί κυκλοφορούν όλοι σήμερα χωρίς παντελόνια; 11/12/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Μέρα Χωρίς Παντελόνια στο Μετρό είναι ένα ετήσιο γεγονός που ξεκίνησε από τη Νέα Υόρκη το 2002 και γρήγορα εξαπλώθηκε σε όλο τον κόσμο! Λαμβάνει χώρα στις 11 Ιανουαρίου και αυτό που συμβαίνει είναι απίστευτο: Ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων, κυκλοφορεί στο μετρό χωρίς παντελόνια! Όπως λένε όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτό, “Οι άνθρωποι στο μετρό δε μιλάνε μεταξύ τους. Όταν όμως είσαι χωρίς παντελόνι, τότε η επικοινωνία είναι ευκολότερη!” Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ