Γ. Σαββίδης: «Τι αγώνας! Μπράβο ΠΑΟΚάρα» (ΦΩΤΟ) 11/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σχόλιο αποθέωσης για την ομάδα του ΠΑΟΚ, μετά τη νίκη επί της ΑΕΚ στο κλειστό του ΟΑΚΑ από τον Γιώργο Σαββίδη. «Τι αγώνας! Μπράβο ΠΑΟΚΑΡΑ! Αυτή η νίκη ήταν τόσο τόσο γλυκιά!», ήταν το χαρακτηριστικό σχόλιο του, συνοδευόμενο από μια φωτογραφία του Φιλ Γκος. Δείτε παρακάτω: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ