ΒΙΝΤΕΟ: Νέα εξέλιξη στην υγεία του Κωνσταντίνου Αγγελίδη: Μεταφέρθηκε σε ιδιωτικό θεραπευτήριο ο παρουσιαστής 05/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Τα ευχάριστα νέα για τον Κωνσταντίνο Αγγελίδη συνεχίζονται. Ο γνωστός παρουσιαστής, το πρωί της Τρίτης, πήρε εξιτήριο από το Ασκληπιείο της Βούλας, στο οποίο νοσηλευόταν τους τελευταίους τρεισήμισι μήνες, μετά το σοβαρό τροχαίο που είχε. Ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης δεν επέστρεψε στο σπίτι του, αλλά μεταφέρθηκε σε ιδιωτικό θεραπευτήριο των βορείων προαστίων και όπως ανέφερε η Ρούλα Κουσκουρη στην εκπομπή “Αλήθειες με τη Ζήνα”, εκεί θα συνεχίσει τον αγώνα για την πλήρη αποκατάστασή του. Μαζί του είναι φυσικά συνεχώς η σύζυγός του, Εβελίνα και η αδερφή του, Αλεξάνδρα. Δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής έκανε μάλιστα και ο διοικητής του Ασκληπιείου της Βούλας, ο οποίος αποκάλυψε πως ο Κωνσταντίνος Αγγελίδης κατάφερε να σταθεί στα πόδια του, ανέφερε ωστόσο πως ακόμη χρειάζεται χρόνος για την αποκατάστασή του. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ