Μετάβαση στο περιεχόμενο

ΒΙΝΤΕΟ: Αυτόν τον παρουσιαστή θέλει στην εκπομπή της η Μενεγάκη: «Μέσα στο Πάσχα η Ελένη…»

Η Ελένη Μενεγάκη τον θέλει στην εκπομπή της και επιμένει! Μάλιστα συζήτησε μαζί του και μέσα στο Πάσχα!

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ανθής Βούλγαρη στην εκπομπή “Φτιάξε καφέ να στα πω”, στον ΑΝΤ1 μπορεί να μην αξιοποιούν τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, υπάρχει όμως μια παρουσιάστρια που τον θέλει. Μέσα στο Πάσχα, η Ελένη Μενεγάκη ζήτησε να είναι στο πλευρό της ο Δημήτρης Ουγγαρέζος. Ο ίδιος το είχε διαψεύσει, όμως, καλά πληροφορημένες πηγές υποστηρίζουν ότι ο Δημήτρης συζήτησε την πρόταση, αλλά θέλει να δει τι θα γίνει με τον ΑΝΤ1.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ