Μετάβαση στο περιεχόμενο

Τζένη Μπαλατσινού: Το πρώτο μήνυμα μετά τον χωρισμό της από τον Βασίλη Κικίλια (ΦΩΤΟ)

Σα βόμβα έσκασε την προηγούμενη εβδομάδα η είδηση για το χωρισμό της Τζένης Μπαλατσινού και του Βασίλη Κικίλια.

Το ζευγάρι αποφάσισε να ακολουθήσει χωριστούς δρόμους μετά από εννέα μήνες σχέσης και 1,5 μήνα συγκατοίκησης. Μάλιστα υπήρξαν δημοσιεύματα εμφάνιζαν τον πολιτικό και την πρώην Σταρ Ελλάς ένα βήμα πριν τον γάμο.

Η Τζένη Μπαλατσινού πέρασε τις ημέρες των γιορτών στο Πόρτο Χέλι. Μάλιστα δημοσίευσε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram έστειλε το δικό της μήνυμα για Ανάσταση σε όλους τους τομείς.

«Καθολική Ανάσταση σε όλα» ανέφερε στη λεζάντα η πρώην Σταρ Ελλάς ανεβάζοντας τη φωτογραφία ενός πολυελαίου.

 

ΠΗΓΗ: Dailymedia

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ