Survivor 2: Το πρώτο μήνυμα της Μαρίας Πανταζή μετά την αποχώρησή της! 02/04/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την πρώτη της ανάρτηση, μετά την αποχώρησή της από το Survivor 2, έκανε η Μαρία Πανταζή στο Instagram. «Από το στίβο μάχης της ζωής, στο στίβο μάχης του Survivor! 3 μοναδικές εβδομάδες γεμάτες εμπειρίες, νίκες, ήττες, χαρά, λύπη, ενθουσιασμό, αγωνία, ένταση… και όλα αυτά με κοινό παρονομαστή, την προσπάθεια! Για την καθημερινή επιβίωσή μας δεν χρειάζονται πολλά, λίγη τροφή, φίλοι & πίστη στον εαυτό μας! Ευχαριστώ όλους σας για την αγάπη και την στήριξή σας, αυτό σημαίνει ότι η ειλικρίνεια και οι αξίες αναγνωρίζονται! Να ευχηθώ Καλή Ανάσταση και υγεία από την δική μου Καραϊβική, το Νιμπορειό! Η ψυχή δεν έχει φύλο και ηλικία! Μαρία «Iron Barbie» Πανταζή», έγραψε χαρακτηριστικά. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ