Επιστροφή-έκπληξη στην εκπομπή της Καινούργιου 7 μήνες μετά την… αποχώρησή της! (ΦΩΤΟ) 27/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πριν από 7 μήνες αποχώρησε από την εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου και τώρα κάνει το μεγάλο… come back. Ο λόγος για την Ειρήνη Γκανιάτσου η οποία θα συνεργαστεί ξανά με την παρουσιάστρια στην εκπομπή “Φτιάξε καφέ να στα πω”. Μάλιστα η ίδια ανακοίνωσε την επιστροφή της στο Epsilon με αναρτήσεις που έκανε στα stories της στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram. Δείτε λίγο πιο κάτω τι ανέβασε στα social media η Ειρήνη Γκανιάτσου. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ