Survivor 2: Νέα οικειοθελής αποχώρηση από το παιχνίδι (ΦΩΤΟ) 27/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Νέα οικειοθελής αποχώρηση από το Survivor 2; Τι συμβαίνει στον Άγιο Δομίνικο; Μετά την οικειοθελή αποχώρηση της Μαρίας Σαμαρινού, μια ακόμα παίκτρια φέρεται να θέλει να γυρίσει νωρίτερα στην Ελλάδα. Δεν είναι σε καθόλου καλή ψυχολογική κατάσταση, κάτι το οποίο έχουν παρατηρήσει και οι συμπαίκτες της, οι οποίοι μάλιστα είχανε μιλήσει για την συμπεριφορά της και το πώς νιώθει στις κάμερες της παραγωγής. Ο λόγος για την Όλγα Φαρμάκη, την οποία είχαμε δει σε προηγούμενο επεισόδιο να κάθεται μόνη της στην παραλία και να είναι σκεπτική. Η παραγωγή προσπαθεί να την μεταπείσει, καθώς είναι μια παίκτρια που το κοινό αγαπά και όπως δείχνουν τα πράγματα αν παραμείνει στο παιχνίδι θα έχει… μέλλον. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ